Gewoon januari en de kracht van liefde -139

Na de hectische start van het nieuwe jaar, ging januari verder haar gangetje. Sebastiaan verjaarde (maar was aan het werk, dus vierde het niet), ik ging zoals ieder jaar weer naar de 'Vrienden van Amstel Live' (geweldig groot feest!), we bezoeken middelbare scholen om te beslissen naar welke school Vic volgend jaar gaat en ik mocht ook weer langs op de longpoli.

Bij mijn laatste polibezoek, blies ik niet zo goed als ik hoopte. Ik voelde me ook een beetje 'mwah' en dat was in de cijfers terug te zien; vier procentpunten minder. Hoewel ik vreesde voor een interventie, had mijn arts er vertrouwen in dat ik er wel weer uit zou komen. En dat bleek gelukkig vorige week!

Ik blies er weer zes procentpunten bij, wat een uiteindelijk winst van twee punten betekent! Zo fijn!
Dus ging ik gerustgesteld naar huis en hoef ik pas over drie maanden weer terug, mits het goed blijft gaan uiteraard.

Januari kabbelt verder lekker door. Mijn trainingen zijn weer goed opgepakt, Vic gaat naar school en ook de naailes is weer gestart. En wat zag ik toen ik mijn binnenzakken in mijn jurkje ging zetten?
Tuurlijk.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267