Gewoon Corona uít huis en KVL -226

En toen bleek ik dus toch de dans te hebben ontsprongen!!!

Eerst kwam lieve Vic weer naar beneden, dat vond ik best een beetje spannend. Na zeven dagen isolatie op zijn zolderkamer was hij er opeens weer bij. Ik kreeg er de volgende avond plotsklaps een loopneus van. Dus weer een testje gedaan, maar nog steeds negatief. De loopneus was de volgende dag weer net zo snel verdwenen als dat deze gekomen was. Sebas kwam na vijf dagen al weer uit zijn werkkamer geslopen en ging weer aan het werk. 

We hielden nog wel afstand van elkaar. Niet kroelen of aanraken en ik zat in mijn eigen hoekje weg gedoken op de bank. Negen dagen na zijn positieve test, kroelde ik weer met mijn zoon. Wat ontzettend fijn! Sebas bleef nog wat nachtjes op zijn werkkamertje slapen maar einde van de week besloten we zijn matras weer te verslepen richting slaapkamer. 

Daar waar Vic alweer vrolijk rond 'huppelt', merk je aan Sebastiaan wel dat hij ziek is geweest. Hij heeft een kuchje en is nog snel moe. Maaaaar... we hebben de eerste (en hopelijk laatste Covid-) ronde gehad en ik ben ongeschonden uit de strijd gekomen. Hoe fijn! 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267