Gewoon weg met mezelf en KVL -246

Naar 'goed gebruik' ging ik afgelopen weekeind weer een paar nachtjes weg met mezelf. Vic zou gaan boulderen in Frankrijk en Sebastiaan zou met hem meegaan. Vanwege een blessure kon dit helaas niet doorgaan dus gingen 'mijn mannen' lekker samen weg voor een weekeind Amsterdam.

Zelf vertrok ik op vrijdag richting Zeeland naar een leuke bed en breakfast in Middelburg. Na mijn spullen te hebben uitgepakt, ging ik alvast de stad verkennen. Er lagen natuurlijk ook weer een hoop caches in Middelburg en ik liep door de schattige straatjes.

's Avonds trok ik een zalige zachte pyama aan en keek een fijne Netflix-film in bed. Zaterdag startte ik met een ontbijt op de kamer.

Het fijne van 'weg zijn met mezelf' is dat ik lekker doe waar ik zin in heb, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Op het gemakje eten, vernevelen, douchen en dan lekker weer de stad in. Ik startte bij een geweldige leuke bakkerij met een zalig taartje.
Heerlijk mijn ereader erbij met het inspirerende boek van Sunim. Daarna wandelde ik met de zonnestralen op mijn gezicht en met open jas de stad door. Wat een leuke straatjes, winkeltjes en mooie gebouwen.
Na een uitgebreide douche, dook ik savonds weer heerlijk in mijn huispak het bed in voor een volgende film. Haakwerkje en snoepjes er bij, lekker blikje drinken... Het is allemaal maar zo eenvoudig en fijn. 

Op zondag reed ik op mijn gemak naar een bijna uitgestorven Vlissingen. Daar wandelde ik nog even over de boulevard. 
Uiteraard zocht ik ook hier nog wat caches, lunchte op een terras om vervolgens opgeladen weer huiswaarts te gaan om de enthousiaste verhalen van mijn 'mannen' te horen. 

Ik vind het heerlijk om dit af en toe te doen. Ik ben echt wel een 'sociaal dier', kan ontzettend lekker kletsen, maar ik kan ook heel goed alleen met mezelf zijn. Het is heerlijk als niemand wat van me verwacht en er alleen maar stilte om me heen is. 
Kortom; ik heb weer genoten en geniet nu weer enorm van het samenzijn met mijn gezin. 💜










Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267