Gewoon gefietst en KVL -256


Afgelopen vrijdag begon onze uitdaging voor Skate4air. In anderhalve dag tijd moest ik proberen om zoveel mogelijk kilometers te maken, waarbij ik voor iedere kilometer in ieder geval 1€ op zou halen. Met ons online sportgroepje verenigden we ons in het team van CysticFit

Ik had me voorgenomen om in ieder geval vijftig kilometer te gaan fietsen. Naarmate echter de datum naderde legde ik natuurlijk mijn lat weer hoger. Zou het niet leuk zijn als ik op vrijdagochtend 50 kilometer zou fietsen en dan zaterdagochtend nog een beetje? 

Op de fiets ging ik naar de sportschool, alle kilometers telden immers vandaag. Daar zette ik alles klaar bij de hometrainer. 

Ook de Ipad en mijn bril gingen dit keer mee naar de sportschool. Terwijl ik de film 'Stromboli' keek (niet persé een aanrader) maakte ik de eerste kilometers.
Na een uur kwam de trainer eens kijken hoe het met me ging. Hij vond me er nog fit en energiek uitzien en bood me een proteïnereep aan. Ik fietste gestaag verder. De kilometers en de tijd naderde. 
Na twee uur en negen minuten zaten de eerste vijftig kilometer er op.
Na een high five met de trainer kreeg ik bij de balie nog een zalige smoothie aangeboden.
Met brandende benen en een voldaan gevoel keerde ik huiswaarts. 's Middags deed ik uitgeteld een tukje op de bank. 

De volgende dag ging ik opnieuw naar de sportschool. Ik had tot 13u de tijd om nog zoveel mogelijk kilometers te maken op de hometrainer. Dit keer keek ik de leuke film 'Gifted Hands' tijdens het fietsen.
Het zadel was inmiddels wel gebrand in mijn billen en ook mijn bovenbenen hadden het zwaar, maar die vijftig kilometer moest gefietst worden van mezelf... Na twee uur en vijf minuten (zelfs nog sneller dan de dag daarvoor) had ik ook nu weer de vijftig kilometer aangetikt! 

Trots ging ik naar huis. In twee dagen heb ik ruim 100 kilometer gefietst en dus ruim 100 euro opgehaald, inclusief mijn donaties zelfs bijna 200 euro! 

Het voelt goed om met mijn eigen sportieve inzet geld op te halen voor al mijn Cysters en Fibrothers die nog niet bij de Kaftrio kunnen komen, dat gun ik iedereen. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267