Gewoon kuierend en KVL -262

Het is al weer even geleden dat ik een bericht plaatste. En eigenlijk is dat goed nieuws. Er is gewoon niet zo veel te melden. Het leven 'kuiert' heerlijk door. 

April stond vooral in het teken van gezellige afspraken, een normaal sportleven oppakken en sportwedstrijden van de mannen. Maar ook ging ik twee daagjes op pad met m'n zus.

We kozen voor Alkmaar en namen heerlijk de tijd voor shoppen, lekker eten en vooral even bijkletsen.





Ook vierden we Koningsdag in eigen dorp. Lekker een rondje over de markt en 's middags met een wijntje op het plein.

Na koningsdag vertrokken de mannen naar Frankrijk voor een boulderweekeind van Vic .


Een lekker begin van de maand mei dus, zeker toen ook nog eens de zon in Nederland er door kwam.

Zelf vierde ik mijn Katrio-verjaardag ;-). Ik ben inmiddels een jaar bezig met het medicijn dat mijn leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Met meer controle over mijn leven en de dag en wat meer energie en rust in mijn hoofd en lijf, is het leven net wat fijner geworden.

Uiteraard hou ik ook wensen voor de toekomst; ik zou dolgraag mijn sputum kwijt zijn, niet meer met zuurstof willen sporten, na inspanning niet meer benauwd zijn en een betere longfunctie wensen.
Maar ik tel mijn zegeningen. Ik ben erg blij dat ik Kaftrio goed verdraag en er resultaten van zie. 

Dus hoop ik dat er nog een hoop 'kuier-blogjes' mogen volgen! 💜





Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267