Gewoon met mezelf en KVL -209

Toen Vic nog op scouting zat, ging ik tijdens zijn zomerkampen een aantal dagen op vakantie met mezelf. Inmiddels is dat al weer wat jaartjes terug. 

Maar het eerste weekeind van deze herfstvakantie ging Vic samen met zijn vader boulderen in Frankrijk. Super cool natuurlijk! Vier dagen gingen ze met zijn boulderclub naar Fontainebleau; het klimwalhalla voor boulderaars. 


Ze genoten! 

Ik besloot die dagen ook weg te gaan. Met mezelf. Het werd een weekeind Berlicum in een geweldige Bed & Breakfast. Op vrijdag maakte ik eerst een (geocache-) wandeling in de buurt.

Vervolgens ging ik naar mijn verblijf toe. Wat een geweldige plek en wat een gastvrij ontvangst.

Op zaterdag ging ik een dagje naar Den Bosch. Uiteraard pakte ik alle hoogtepunten mee. De Sint Jan, het stadscentrum en natuurlijk een Bosche bol!

Uiteraard nam ik ook de tijd om heerlijk te Netflixen en gewoon te 'zijn'. Even geen mobieltje bij het ontbijt. Genieten van heeeeeel lang douchen en de Brabantse rust opzuigen. 

Op zondag ging ik nog wandelen bij een kasteel in de buurt. Ik zocht er weer een hoop caches en reed einde van de middag terug naar huis.
Ik geniet er van om af en toe 'met mezelf' weg te gaan. Met niemand rekening te hoeven houden en te doen waar ik zelf zin in heb. Geen noodzaak om met iemand te praten en mijn eigen plan te bepalen. Dat is niet zielig, dat is niet stoer; dat is vooral heel erg lekker! 

Op maandagavond kwamen de mannen weer veilig thuis uit Frankrijk, vol verhalen. Met een geweldig weekeind achter de rug en een hoop nieuwe ervaringen.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267