Gewoon voorzichtig en de kracht van liefde -162

Die covid-cijfers...

Aiiiiiiiii Dat gaat niet echt goed.

En dan woon ik ook nog in een regio die er niet goed voor staat. En terwijl ik mezelf juist weer wat meer vrijheden toestond, lijkt dat inmiddels niet meer handig.

Steeds meer bekenden om me heen worden (gelukkig tot nog toe negatief) getest op Corona. En die ene keer in de week dat ik mezelf toestond een (rustige) winkel in te gaan, ben ik vanaf nu nog voorzichtiger. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu een mondkapje op doe in alle winkels,  hoe rustig of hoe druk het er ook is want wie hou ik voor de gek?

Ik probeer wel het leven leuk te houden op mijn manier. Krijg nog bezoek onder de overkapping en probeer het daar ook steeds gezelliger in te richten.
Ook ging ik van de week geocachen in Delft en kwam daardoor bij een soort graffiti/skatepark. Hoop liefde daar! :)
De training met de fysio vanochtend kon gelukkig gewoon buiten door gaan. Het is wel heel bijzonder; sinds maart trainen we al iedere maandagochtend buiten en slechts één keer kon het niet door gaan vanwege de regen! Vanochtend was het erg nat, maar stipt om tien uur was het droog en toen ik om 11.15u naar huis fietste, begon het weer zachtjes te miezeren. 

Ik probeer dus heus de momenten te blijven plukken. Vooral te zien wat ik wel heb en niet wat ik niet heb. Soms lukt dat beter dan andere keren, zoals ik al eerder schreef. 
Ik ben benieuwd naar de persconferentie van vanavond en wat dit weer gaat betekenen. Al denk ik dat er voor mij vrij weinig zal veranderen aangezien ik me toch al nauwelijks binnen gezelschappen begeef. 

#IKDOENOGSTEEDSMEE
En ik hoop van harte dat jij, lieve lezer, dat ook blijft doen! Want inderdaad; 'wij kunnen wel klaar zijn met Corona, maar Corona is nog niet klaar met ons'! 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267