Gewoon 2022 en KVL -217

 We brachten de kerstdagen door met onze families. Uiteraard werd er eerst getest.

De plannen moesten hier en daar helaas wel wat aangepast worden vanwege de groepsgrootte, maar desondanks hebben we toch fijne en gezellige dagen gehad. 

Met de jaarwisseling wilden we eigenlijk naar Duitsland gaan. We hadden voor ons drietjes een leuk appartement geboekt in de buurt van Dortmund, dicht in de buurt van een buiten-boulder-gebied waar Vic weer in de vrije natuur zou kunnen klimmen. Echter een week van te voren besloten we toch de hele boel te annuleren. Vanwege de oplopende besmettingen en de toenemende maatregelen, kozen we eieren voor ons geld (lees; kosteloos annuleren) en besloten we thuis te blijven. 

Op oudejaarsdag konden wij op de valreep nog onze booster halen. Allebei op een andere locatie en tijdstip, maar hij zit er in!

De dagen rijgen zich verder een beetje aaneen. Sebastiaan heeft geen werk, Vic is veelal thuis en ook voor mij zien de dagen er een beetje hetzelfde uit. Het is veel trainen, wat klusjes in het huis, Netflixen en soms een spelletje spelen. 

Hopelijk gaat 2022 een hoop gezelligheid geven. Een wat bruisender leven dan het afgelopen jaar..! Vorig jaar had ik goede moed op een positief en vrij jaar, maar dit jaar weet ik niet goed wat we kunnen verwachten en durf ik ook nergens meer echt op te hopen. 
Natuurlijk blijven we de dag plukken en tellen we onze zegeningen. Ooit zullen we Covid vast onder controle krijgen. 
Dus wens ik ook jullie weer een prachtig nieuw jaar toe vol liefdevolle en fijne momenten en hoop ik dat jullie zo gezond mogelijk kunnen blijven. 
Deze kreeg ik liefdevol toegestuurd van een vriendin die in Oostenrijk op vakantie was. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267