Gewoon 4Air en KVL -220

Gisteren organiseerde de stichting Skate4air de alternatieve Skate 4air D-Day. Skate4air zet zich al jaren in om geld op te halen voor (onderzoek naar) CF. 

Vorig jaar liep ik voor hen mee met de Happy Fit Flow Challenge. In een maand tijd wandelde ik met veel moeite 107 kilometer om geld op te halen. Dit jaar deden we met een clubje van de CysticFit-groep mee aan de 'alternatieve dag'. Gisteren moesten we proberen om zoveel mogelijk kilometers te maken. Dit mocht bijvoorbeeld wandelend, fietsend, schaatsend... Voor iedere kilometer was er één euro te verdienen. 

Uiteraard koos ik voor mijn e-bike. Ik zocht een leuke route uit en stapte 's ochtends op de fiets. 

Het was behoorlijk fris, maar de zon scheen en dat was zalig. Ik fietste langs de kassen richting Zoetermeer. 
Op de terugweg door de Groenzoom. Daar lunchte ik op een bankje in de zon. 
In totaal tikte ik, na drie uur in de buitenlucht, de dertig kilometer aan.

Ook lieve Vic wilde meehelpen. Hij nam einde van de middag mijn 'Strava' mee voor een grote ronde op de step. 
Elf kilometer later was hij weer thuis. Wat een kanjer!

Samen haalden we dus 41 euro op. Natuurlijk mag je me ook nog persoonlijk sponsoren, maar ik voel me ook bezwaard om dit steeds weer aan mijn netwerk te moeten vragen. Mocht je dit jaar toch nog een centje over hebben voor een goed doel; kun je mij terug vinden in het team van CysticFit


Dit hartje kwam ik gisteren tegen tijdens mijn fietstocht. 







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267