Gewoon een beetje scheef ;) en KVL -231

Naast het starten van de Kaftrio, gebeurde er natuurlijk nog meer op medisch gebied. 

Voordat ik kon starten met de medicatie, had de arts een CT-scan aangevraagd. Uit de CT-scan kwam wederom naar voren dat mijn linkerlong niet meer functioneert en zelfs wat aan het 'slinken' is. We moeten dus superzuinig zijn op mijn rechterlong, want die zal al het werk moeten blijven doen.

Ook zien ze anatomisch dat hierdoor niet alles meer op de juiste plek ligt. Dit werd ook bevestigd tijdens de gastroscopie; ook mijn maag schijnt anatomisch niet meer correct te liggen. Alles schuift een beetje op van binnen, ik ben gewoon een 'beetje scheef' 😜. 

Verder zijn er gelukkig geen gekkigheden naar voren gekomen uit de gastroscopie. De bloedarmoede wordt niet veroorzaakt door lekkage in de maag, maar lijkt eerder te komen door het chronisch ziek zijn. Ook uit de kweken is er gelukkig niks geks naar voren gekomen. 

Voor komende week staat er een oogonderzoek op de planning, dit is nodig vanwege mijn diabetes. Verder mag ik voor de zomer nog terug naar de oncoloog (controle) en mijn PAC laten doorspuiten. Na de zomervakantie is de eerste controle bij de longafdeling. 

Verder ben ik vooral lekker aan het genieten van het prachtige weer. Ik fiets en wandel veel, maar heb ook weer gezellige afspraken. 

Kom maar op met die zomer, ik ben er klaar voor!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267