Gewoon nog even niet en KVL -230

Via de app kreeg ik al de vraag wanneer ik mijn eerste update plaats over de Kaftrio. Na lang twijfelen heb ik besloten dit 'nog even niet' te doen. Ik ben zelf nog aan het ervaren wat ik allemaal wél maar ook nog allemaal niét voel en ik merk dat ik door het delen ook wat mentale druk bij mezelf neerleg. 

Ik wil het gewoon ervaren. 

Voelen.

Ondergaan.

Maar ook; Loslaten. 

Dus: het gaat goed met me. Ik leef nog. Ik heb vooralsnog geen nare bijwerkingen en merk al wel wat kleine dingen. 

Vandaag is de negende dosis er in gegaan. 

Ik ga jullie echt een keertje bijpraten over de eerste dagen, maar wil op dit moment gewoon even dicht bij mezelf en mijn lijf blijven. 


Dus: geen zorgen, ik kom er op terug. Beloofd!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267