Gewoon aan het vervelen en de kracht van liefde -151

Gisteren sloeg ineens in alle hevigheid de verveling toe. Weer pakte ik voor de zoveelste keer mijn mobieltje, weer zakte ik neer op de bank zonder energie om op te staan.
Ik ben geen klager, maar soms ben ook ik er even klaar mee.

Ik geniet absoluut van alle tuinbezoekjes, van de fietsritjes door de kassen, van het prachtige weer in onze fijne tuin. Maar een nieuw haakwerkje opstarten heb ik geen zin in, weer op de fiets springen heb ik nu ook wel gezien en in huis zijn de kleine klusjes nu wel gedaan. De YouTube- trainingen zijn prima, maar liever ga ik naar de sportschool en bovenal wil ik zo graag even struinen in het dorp!

Het was echt een 'ik-ben-er-even-klaar-mee-momentjes-dag'.

Goed; we denken het om want er zijn ook weer een hoop leuke momenten geweest.
Inmiddels hebben we een weekje weg geboekt in Nederland tijdens de zomervakantie. Op verzoek van Vic gaan we in een safaritent slapen. Op een kleine camping met uiteraard een eigen keuken en eigen sanitair. We duimen gewoon maar voor mooi weer, nemen gezelschapsspellen mee en downloaden op Netflix wat leuke familiefilms in het geval van slecht weer.
Verder zijn we grootse plannen aan het maken voor onze tuin. Niks is nog concreet, maar het is fijn om ergens naar toe te werken, een doel te hebben.

En 'last but not least' ging ik vandaag dan toch even met Vic het dorp in en ben ik zelfs wat winkels in geweest. Wat een heerlijkheid, maar ook 'wat een drukte'. Ik durfde niks aan te raken, was de hele tijd bezig om iedereen te ontwijken en hield voortdurend mijn adem in om maar niks in te ademen van onbekenden..:) Heel relaxed was ik dus niet, maar desondanks genoot ik er wel van.
Grappig genoeg was hetgeen we zochten niet in de winkel te vinden en moest ik het alsnog online bestellen.. Hahaha!

Ik sta mezelf toe om af en toe even te balen, de situatie blijft immers bijzonder en niet ideaal. Voor ons 'kwetsbaren' is deze hele periode van lockdown nog lang niet voorbij.
Daarna zet ik mijn schouders er weer onder en pluk ik de momenten.

Lak ik mijn nagels voor de zomerse dagen, ga ik de komende week weer relaxen in de hangmat en het opblaasbad en moet ik gewoon niet zo zeuren. Zolang we zo gezond mogelijk zijn en blijven, kan ik alleen maar mijn zegeningen tellen. Take care! 💜




Reacties

  1. Lieverd, jij mag af toe ook gewoon een baaldag hebben. Niets maar dan ook helemaal niets mis mee. Gezond zelfa zou ik zeggen. Want weet je....het is gewoon menselijk. Ik zou het vreemd vinden als je dat juist nooit zo hebben. Dus soms mag je gewoon best eens schreeuwen, krijsen of huilen dat je er klaar mee bent. Hopelijk vind je dan een schouder (mijn schouder? ) om even bij op adem te komen. Zodat we daarna weer alle positieve dingen in het leven kunnen gaan zien... Want ach zo zitten we dan ook weer in elkaar😏😋

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267