Gewoon 'from where I stand' en de kracht van liefde -152

Onze dagen in kiekjes 'from where I stand':

Terwijl iedereen langzaam weer versoepelt, ben ik zoekende naar hoe ik kan versoepelen, maar ook goed voor mezelf kan zorgen. Hier haalde ik een pakje op bij de Bouwmarkt. Daar durfde ik voor het eerst naar toe. Op een rustig tijdstip en met veelvuldig handen wassen. Zien jullie ook het hartje?
Het waren warme dagen de afgelopen week. En hoewel ik de dagen daarvoor vaak een extra pufje nodig had, viel het me afgelopen week best mee. Ik schakelde een heleboel tandjes terug, we haalden de ventilatoren van zolder, ik genoot van lange fietsritten met een lekker windje en zat een dagje met een geleende parasol bij de surfplas met gezellig gezelschap. En of de hangmat een succes is? ABSOLUUT!

Tijdens het fietsen is het fijn om een doel te hebben, dus zoek ik een hoop caches (geocaching). Ik zit zo twee uur met mezelf op de fiets, stop om af en toe even te zoeken en kom ook dan een hoop liefde tegen. 
Uiteraard ga ik, zolang het weer het ook echt toelaat, door met mijn trainingen. Inmiddels heb ik weer leuke cardio-workouts gevonden op Youtube, maar ook de balletles in de buitenlucht probeer ik nog steeds te doen. 
Korotm; ik sta nog steeds stevig op mijn voeten ;) en hoop dat dat voorlopig ook zo blijft!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267