Gewoon dooorrrrrrrr en de kracht van liefde -170

Dus gaat het leventje gewoon door. 

We genieten onwijs van onze 'tuinkamer'. Hoewel we nog zeker het één en ander moeten inrichten en willen toevoegen, kunnen we er al onwijs gezellig zitten. Dit is voor mij de meest veilige manier om mensen te zien, buiten, maar het voelt als binnen.

We trekken onze warme kleren aan en steken de houtkachel aan. Ook het straalkacheltje is lekker voor de warmte.
Er liggen warme dekentjes om onder te zitten en met de lampen aan kunnen we zelfs 's avonds buiten borrelen. Wel willen we het toch deels tijdelijk dicht maken met doeken om de wind beter buiten te houden en de warmte beter vast te houden. Uiteraard zal er vanwege de ventilatie en de houtkachel niet alles worden dicht gemaakt. 

Twee maanden geleden bestelde ik twee ludieke mondkapjes bij een Chinese website en vandaag kwamen ze eindelijk binnen. Of ze echt bescherming bieden? Nee, natuurlijk niet. Maar grappig zijn ze wel :) Moeten jullie nu ook aan dit liedje denken? Wat blijft dat in mijn hoofd hangen zeg...


De CF-stichting organiseert normaliter jaarlijks een landelijke ontmoetingsdag. Echter dit jaar wordt alles online gedaan middels de CF-weken. Ik moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben. Ik ging al jaren niet meer naar de ontmoetingsdag vanwege de kans op kruisbesmetting. Nu kan ik gewoon deelnemen aan alle workshops die ik wil en dan ook nog met mijn eigen bakje koffie erbij! 
Het is fijn om bijgepraat te worden over de nieuwste ontwikkelingen. Natuurlijk is het jammer bevestigd te krijgen dat de nieuwe medicatie voorlopig nog niet in mijn keukenkastje komt te liggen, maar ik houd goede moed. 

Op mijn to-do lijstje staan voornamelijk k**-klusjes. Mijn fiets moest bijvoorbeeld voor een eerste beurt. En zo ben ik op dit moment bezig om de vliering op te ruimen. Daar hebben we ook een hoop boeken staan. Blijkt het toch een liefdevol klusje te zijn ;)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267