Gewoon ingetrapt en KVL -250

Op insta had ik al een paar keer een reclame voorbij zien komen voor een leuke trui. De trui zag er heerlijk zacht en warm uit en het had ook nog eens die prachtige mooie, groene kleur die zo goed bij me staat. Maar veel belangrijker was de tekst die er op stond en die vaak in CF-wereld wordt gebruikt 'just breathe'. In een impuls wilde ik de trui eigenlijk direct bestellen, maar ik besloot heel verstandig er nog even over na te denken. 

Omdat de reclame maar terug bleef komen op mijn insta, werd ik toch getriggered. Deze trui was toch gewoon voor mij gemaakt met dat 'just breathe'? Eigenlijk vond ik de prijs iets te hoog (veertig euro) voor een onbekend merk, maar ach...zou ik mezelf gewoon een keertje verwennen? Het leek me een zalige, zachte trui voor een winterse dag op de bank en de bijna geborduurde 'bellebloem' vond ik er ook leuk bij; weer eens wat anders dan ik normaal draag. 

Er stonden vijf sterren van trustpilot bij, dus het zou wel goed moeten zijn. Ook als ik doorklikte, las ik goede berichten, behalve over de lange levertijd. 


Uiteindelijk was ik dus om en begon het lange wachten. De mailing na mijn bestelling vond ik wel wat verdacht, maar ik had al gerekend op een lange levertijd. Nou dat werd het! 

Na ongeveer anderhalve maand werd er een pakketje voor me bezorgd. In een klein plastic zakje was er vanuit China een trui bezorgd. Aiiiiiiiii, dat beloofde weinig goeds.

De opgerolde trui die in het zakje zat was spuuglelijk. De trui is heel dun, niet zacht en onwijs vormloos. Ook de kleur groen wijkt enorm af en de maat is veel te groot. 
Het was wel duidelijk; ik was flink genaaid! Ik ben altijd zo voorzichtig met bestellen en zoek altijd alles goed uit. Maar dit keer had ik me toch te veel laten leiden door emotie. Want nu ik de website eens goed ging google-en (Jolien Paris), bleken er vooral ontzettend slechte reviews te zijn. 

Met het schaamrood op de kaken vertelde ik 's avonds aan mijn gezin over mijn aankoop. Hahahaha, wat een goede les was het weer voor me geweest. 
Later zag ik zelfs dat ik de trui voor veel minder geld zelf in China had kunnen bestellen.
Dat ga ik kortom dus nooit meer doen. Eerst uitgebreid uitzoeken voordat ik impulsief op de bestel-knop druk. Ik ben 44, niet dom en toch ben ik er ingetrapt 😕. Toch heb ik besloten het hier te delen, want wie weet kan ik er iemand anders voor behoeden. En laten we eerlijk zijn, enigszins grappig is het toch ook wel. 😂








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267