Gewoon kabbelend!

Het jaar kabbelt voort. En kabbelen is heerlijk!!
Op een virusje na waar ik nu wat last van heb, gaat het verder z'n gangetje. Fijn!

We doen een hoop leuke dingen, kijk maar:

Het was natuurwerkdag en de Bevertjes mochten bomen zagen in het bos. Ik mocht mee en sta hier in een onderonsje met mijn eigen Scout :).
Alle kinderen kregen werkhandschoenen, een eigen zaag en wonder boven wonder gaat dat dan helemaal goed.
Bij ons in de wijk wordt er al jaren groots Halloween gevierd. Voor onze Vic is dit echt het feest van het jaar. Dit jaar ging hij verkleed als zombie.
Oma en ik schminkten ons als heks. Meer dan 200 snoepjes werden er uitgedeeld en nog had ik er niet genoeg.
Met een vriendin ging ik een avondje op haakcursus. Wat hebben we gelachen om alle kneuterigheid en wat genoten we ervan. Het eerste project is in volle gang; het haken van een eigen tas.


Het mannetje leert ondertussen op school steeds beter lezen en schrijven. Soms gaat er nog wel iets faut...uhhhh... fout!
Het weer blijft tot nog toe prachtig. In onze grauwe wintertuin geven de winterviooltjes een hoop kleur.

Kabbelen...I love it!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261