Gewoon kerstig en de kracht van liefde -118

De kerstdagen zijn al weer voorbij.

We brachten beide dagen door met onze families.
Naast lekker eten en leuke gesprekken, genoten we vooral van het samenzijn met elkaar.

Ik probeerde tussen alle (kerst- en vakantie) dagen door voldoende rust te pakken, niet te raar te eten en zelfs de sportschool nog te bezoeken. Desondanks heb ik nu toch wat buikklachten te pakken.
Hopelijk krijg ik ze snel weg met wat extra zakjes laxeer.

In veel bomen zag ik de kracht van liefde hangen. Kijk maar eens met me mee.



We sluiten 2018 af. Voor mij fysiek gezien een goed en stabiel jaar.
Dus hoopvol kijk ik uit naar 2019.

Ik hoop in het nieuwe jaar te kunnen starten met Symkevi en nog liever hoop ik dat het ontzettend goed bij me gaat werken. Uiteraard wens ik ook dat ik mijn stabiliteit kan behouden.

Natuurlijk is er meer dan alleen mijn 'fysieke zijn'. Mijn fijne twee mannen met wie ik ook komend jaar weer heel veel genietmomenten hoop te beleven. Onze familieleden van wie ik hoop dat ze in goede gezondheid mogen blijven. Lieve vrienden met wie we regelmatig leuke dingen hopen te gaan doen.

We gaan het nieuwe jaar weer plukken en dat wens ik jullie ook allemaal toe!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267