Gewoon zomervakantie en KVL -200

Met een puber in huis, start de zomervakantie wat gek. Opeens zijn de laatste schooldagen ingepland, is er nog een uitje hier of daar en konden de boeken al weer ingeleverd worden. Vic heeft vakantie!!

Na een heel gek brugklasjaar waarin hij meer online les heeft gekregen dan live op school, is hij met een prachtig rapport over naar Havo 2. We zijn super trots op ons ventje die met zo veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid dit jaar is doorgekomen. Hij deed trouw zijn ding, probeerde de flow van huiswerk en toetsen maken te pakken te krijgen en klaagde haast nooit. 

En nu zit dat eerste jaar er gewoon al op; hij is brugpieper af! 

Nu ik volledig gevaccineerd ben, proberen we ook langzaam weer wat leuke dingen te gaan doen. Uiteraard houden we rekening met alle maatregelen, maar ik gun het hem en ons ook enorm om af en toe wel weer wat leuke dingen te gaan doen. Zo ging hij vorige week samen met zijn vriend naar de film in Rotterdam (samen met het openbaar vervoer er naar toe) en ging hij met diezelfde vriend vandaag samen naar een pretpark. Hij wordt groot! En hoewel 'moeders' daar best een beetje aan moet wennen en soms wat dingen in moet slikken, geniet ik er vooral van om hem zo te zien groeien 💗. 

Er ligt zelfs nog een vakantie naar het buitenland op ons te wachten. We houden alle reismaatregelen scherp in de gaten, maar we hopen uiteraard dat het wel door kan gaan. Hoe heerlijk zou het zijn om wel weer in mijn bikini aan een zwembad te kunnen liggen met een haakwerkje, in het zwembad te spelen met Vic en heerlijk te eten met mijn mannen. 

Uiteraard blijf ik in nauw overleg met het ziekenhuis met betrekking tot het versoepelen van het dagelijks leven. Het is heerlijk om de komende weken fijn met elkaar aan te kunnen rommelen, de dag te plukken en de kracht van liefde te vieren! 💓😎





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267