Gewoon de kracht van liefde -2

Het is weekeind, dus slinger ik, zoals afgesproken wat liefde voor jullie op het web.

Nadat ik mijn vorige bericht had geplaatst, kreeg ik na een kwartier een appje binnen:
Super! Nicht begreep de boodschap en verblijdde mij met deze foto! Thanks!

Eigenlijk was de afspraak dat ik er iedere week één plaats, maar ik kan nu al niet kiezen. Allerliefste E had weer zoveel leuke hartjes verstuurd deze week! En ach, het is immers mijn blog, dus ik bepaal hoeveel ik er op zet ;-P.
 Wauw, wat een mooie is dit hè? Zo subtiel!
Hahahaha, en deze is ook grappig. Een plek waar je het niet verwacht; in een klimbos!

En als uitsmijter van de week deze:
Waarom deze de uitsmijter is geworden? Omdat de zoon van allerliefste E en mijn zoon deze samen hebben gevonden. En daar wordt mijn moederhart heel blij van!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267