Gewoon de kracht van liefde -33

Sinds de 'kracht van liefde' stuurt allerliefste E. met regelmaat, en helemaal als we het extra goed kunnen gebruiken' een extra pakketje liefde over de post. Letterlijk dus!

Vic geniet daar onwijs van. De pakjes hebben nummertjes en hoe leuk is het als je iedere dag weer een pakje open mag maken. De meest leuke en grappige cadeautjes komen voorbij en uiteraard allemaal voorzien van een hartje!

Toen ik in het ziekenhuis lag (en ook weer tassen vol cadeautjes kreeg van allerliefste E. om uit te pakken als Vic op bezoek kwam) merkte ik dat meer mensen 'de kracht van liefde' hebben opgepakt!
Ik heb nog nooit zo veel kaartjes gehad met een hartje op de voorkant en nog nooit zoveel cadeautjes met een hartje er in verwerkt. Om blij van te worden!

Afgelopen week kwam een vriendin bij me haken. Ze nam een cadeautje voor me mee. Wat het was???

En de beker drinkt ook nog eens reuze! Dan smaakt de koffie toch direct een stuk beter :).

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261