Gewoon de kracht van liefde -59

Zo moeder, zo zoon...
In juni maakte ik tijdens een fietsritje richting Rotterdam deze foto:


Lieve Vic ging gisteren in de tuin van opa en oma op 'hartjesjacht' zoals hij het zelf noemde. Op mijn telefoon vond ik deze foto terug:

Mooi hoe we dezelfde kijk op dingen hebben. En niet alleen wat 'hartjes' betreft hoor.

Hij is een observator, net als ik. Ziet het als de kleinste dingen in huis verplaatst zijn, ik nieuwe kleding heb of ergens iets veranderd is.
We zijn samen enorme kletskousen. Kletsen een half uur in een kwartier weg.
We hebben allebei altijd aanstekelijke liedjes in ons hoofd, die we vaak hardop met elkaar delen waardoor de ander het liedje ook weer in het hoofd krijgt...
We voeren de prachtigste gesprekken met elkaar, vooral in de auto kletst het lekker weg als we samen voorin zitten en een eind moeten rijden.

Wat een heerlijkheid; de kracht van liefde!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267