Gewoon de mooiste kracht van liefde -89

Ons 'heerlijk avondje' was aangebroken en Vic popelde om zijn surprise naar beneden te halen.
Hij had een surprise voor mij moeten maken en wat denk je wat het was?

Het mooiste hart dat ik ooit heb gezien!

Hoe geweldig is het dat de eerste surprise die hij thuis maakt een heel groot hart voor zijn moeder is? Dat is echt ontroerend mooi!!!

Het bijpassende gedicht verdient misschien wat uitleg. Hij noemt mij gekscherend 'dikke druif' en ik hem 'dikke banaan'.
Dat heeft overigens al wel eens voor vreemde situaties gezorgd. Toen we een keer samen in de stad liepen, noemde ik hem 'dikke banaan'. De dame die voor ons liep draaide zich verontwaardigd en al boos kijkend om. Ik riep direct 'ik had het tegen mijn zoon hoor', waarop zei aangaf zich aangesproken te hebben gevoeld. Oeps!

Kortom; ik ben dolgelukkig met de prachtige surprise en het rijm ('ik hou van jou' en 'je bent zo lief') van mijn geweldige kind!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267