Gewoon december en KVL -214

En dan is het al weer december..! Alweer bijna een jaar voorbij en helaas al weer een jaar in de pandemie.

December start bij ons altijd met de verjaardag van mijn moedertje. We hadden bedacht om samen een weekeind weg te gaan, maar vanwege de hoog oplopende besmettingcijfers en de strengere maatregelen, bliezen we het af. Wel ging ik bij mijn ouders logeren.

We gingen samen een stuk fietsen op de ebike in de kou en zonnestralen en lekker even ergens lunchen. Maar ook gingen we naar de bios waar we samen met twintig anderen in een zaal de leuke film van Linda de Mol keken. 

We plukken de dagen dus maar voor zover het mogelijk is. Zoeken de genietmomentjes binnen onze mogelijkheden. 

Vic en ik besloten bijvoorbeeld ook dat we dit jaar kerstlampjes in de achtertuin wilden. Dus hing hij ze in de perenboom. 

Ook voor morgen hebben we leuke plannen gemaakt. 's Ochtends gaan we 'op sjiek uit ontbijten' en 's avonds houden we 'bakjesavond' en hebben we een cadeautje voor elkaar gekocht. 
De kerstdagen zijn ook al ingevuld maar of dat allemaal door kan gaan, is nog niet zeker. 

Ik ben dus weer een stukje terug 'de grot in gegaan', maar minder ver dan vorige keer.
Het blijft voortdurend aanpassen, mogelijkheden zoeken tussen de onmogelijkheden en doen wat goed voelt maar ook veilig. Eigenlijk precies zoals ik altijd het leven moet benaderen 😉 maar nu met een flinke 'extra'. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267