Gewoon januari en KVL-253

Januari kabbelde voort. Ik had een hoop feestjes van mijn ouders die vijftig jaar getrouwd zijn. Vic ging weer naar school en had een toetsweek en ook Sebastiaan en ik pakten het ritme weer op.

Inmiddels train ik zo'n zes keer per week. Het is niet altijd even intensief, maar ik doe wel iedere keer mijn uiterste best. Verder waren er dus drie bezoeken aan het Haga, waarover volgende keer nog wat meer. 

Maar bovenal was het allerbelangrijkste dat mijn longfunctie weer terug kwam op het oude niveau. Zonder medisch ingrijpen, pillenkuur of intraveneuze kuur, ben ik weer terug op het stabiel hoge niveau.
Dat stelt onwijs gerust. Ik mag weer door! 

De Kaftrio lijkt er dus toch voor te zorgen dat ik sneller opknap, de klappen beter op kan vangen en daar ben ik erg dankbaar voor. 

Het einde van januari is in zicht; op naar het feestelijke februari waarin Vic 15 jaar wordt. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267