Gewoon Kreta en KVL -276

Mijn moeder werd 75 jaar oud in de laatste maand van 2023 en dat gingen we samen vieren op Kreta. Na weken van voorpret en aftellen, vlogen we op 3 april samen naar Heraklion. 

We verbleven in een prachtig hotel in het noordoosten van Kreta. Het hotel bood ultra-inclusieve verblijven en was echt helemaal af. 

De hele dag door konden we eten en drinken wat we wilden en het personeel was ontzettend attent. We hadden een prachtige kamer met zeezicht en twee keer per dag kwam de werkster langs.

Het hotel had niet alleen meerdere zwembaden maar ook een privéstrand. 



We hadden het grote geluk dat het zalig weer was, gemiddeld zo'n 22 graden. Hierdoor konden we gewoon in onze badkleding aan zee liggen. Wat een zaligheid! 's Middags hielden we iedere dag een competitie Yathzee vergezeld door een flinke cocktail.


In de avond deden we onze leukste kleding aan om te dineren in het grote restaurant of één van de kleinere specialiteiten-restaurantjes. 


Om mijn conditie op peil te houden, trainde ik twee keer in het fitnesscentrum en ging ik een keer wandelen. Ik kwam prachtige uitzichten tegen.



Op de enige bewolkte dag die we hadden, huurden we een auto. We reden naar het appartement waar ik 27 jaar geleden mijn lieve Sebas heb leren kennen en ik ging voor een 'trip down memory lane' ook nog even kijken op Starbeach, waar ik als negentienjarige dolverliefd lag te wezen. Daarna reden we door naar Agios Nicolaos.


We GENOTEN met z'n tweetjes. Van de zon op ons gezicht, van de heerlijke dagen van ontspanning, voor ruimte om bij te kletsen en gek te doen, van het zalige eten en de cocktails en om even helemaal niks te hoeven. Topvakantie!








Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267