Gewoon in de weerribben en de kracht van liefde -91

Op 1 januari vertrokken we dus met ons drietjes naar een geweldig huisje in de weerribben. Geen nieuwjaarsbezoekjes voor ons dit jaar, maar een nieuw jaar starten met ons gezinnetje op een heerlijke, relaxte plek.
Natuurlijk had ik dus nog last van mijn buik, maar of ik nu thuis hing op de bank, of ergens anders op een bank lag te netflixen, maakte ook niet meer uit.

Ik merk de laatste tijd dat ik vooral herinneringen wil maken. Of Vic zich later zal herinneren dat we de hele kerstvakantie wat aangerommeld hebben of hij zich kan herinneren dat we ooit in de weerribben zijn geweest..? Dan is de keus makkelijk gemaakt.

Het was een heerlijk en fijn huisje; luxe en smaakvol ingericht. Hier wat kiekjes:

 Uitzicht uit het huisje
 Uitzicht op een huisje
 Wat een fijn huisje
 Buiten klooien met zijn zakmes
 Zelfs ik zat nog even buiten na dagen binnen te hebben geleefd
 Vic sliep in een bedstee!
We gingen een middagje naar een heel rustig Giethoorn

En ook hier 'de kracht van liefde'!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261