Gewoon met mezelf en de kracht van liefde -104

Omdat het mannetje weer een week op scoutingkamp ging en ik dit jaar gelukkig eens niet in het Haga lag gedurende de maanden juni en juli, kon mijn 'midweekje-weg-met-mezelf' door gaan!

Ik boekte dit jaar een ontzettend leuke Bed and Breakfast in Wieringerwerf, in de kop van Noord-Holland. Bij een nog werkende tuinderij had ik mijn eigen plekje en vijf dagen lang prachtig weer!
Ik had een klein keetje voor mezelf en leefde in alle heerlijkheid vijf dagen buiten. Een paar meter van mijn keet vandaan had ik een eigen badhuisje.

's Ochtends kreeg ik een zalig uitgebreid ontbijt geserveerd. Na alle vernevelingen, ging ik uitgebreid douchen en keek daarna wat de dag me bracht. Ik heb heerlijk zitten tekenen en schrijven, iedere dag schatjes gezocht (geocachen), boeken zitten lezen, ik ben een middagje in Medemblik en een middagje in Enkhuizen geweest en deed middagdutjes in de hangmat.
Helaas wel twee dagen Cf-buikpijn, dus dat drukte de pret een klein beetje.

Maar ik genoot! Van gewoon even weg zijn met mezelf. Thuis was Sebastiaan aan het werk en zou de afwezigheid van Vic alleen maar zichtbaar zijn. Zou ik weer moeten trainen en zou het huishouden gewoon doorgaan. Maar nu was ik even los van alles en gewoon met mezelf. Kijk maar:








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267