Gewoon 'allegaartje' en KVL -198

We rommelden de dagen door. Ik startte met de symkevi (geen last van heel bijzondere bijwerkingen) en we genoten van de zonnestralen en het heerlijke buitenleven. Iedere avond aten we in onze geweldige tuinkamer. Het is een zalig plekje waar we graag met elkaar zitten, maar waar het ook heerlijk is om even creatief bezig te zijn aan de tuintafel. 

Met mijn vader liep ik, in de hitte, dit keer door Sliedrecht. Niet een heel inspirerende stad wat mij betreft, maar het samen zijn is altijd gezellig. Leuk hoe we dit met elkaar gevonden hebben in deze corona-tijd; een beetje wandelen, gezellig bijkletsen, wat eten en drinken en als het mee zit nog wat 'schatjes vinden'. Volgende keer zoeken we weer een andere leuke stad uit. Suggesties zijn altijd welkom! 

Met vriendin ging ik weer fietsen door de buurt met een vaste stop bij de kweker voor heerlijk verse komkommers en aardbeien. Ook in de winter en herfst fietsten we bijna wekelijks, maar met dit weer is het toch wel extra genieten. 

Afgelopen vrijdag mochten Sebastiaan en ik onze tweede prik halen. Het was een stuk drukker dan de vorige keer in de 'SilverDome', maar alles liep gelukkig gesmeerd. 's Middags was ik hondsmoe en ging ik voor een extra slaapje naar bed. Dat gevoel bleef de volgende dag. Ik was niet ziek, voelde me eerder wat 'bleh' en gaapte de hele dag. Ook op zaterdag dus maar weer naar bed voor een extra middagtukje. 

Gelukkig ging het gisteren stukken beter en konden we Vaderdag vieren met Sebastiaan. Vandaag is het ook bij ons een stuk grauwer en natter. De tuin is er blij mee en we omarmen de frisse lucht in ons snel opgewarmde huis. 

We genieten dus rustig door naar de zomervakantie toe. Nu de tweede spuit is gezet, hoop ik over twee weken ook wat meer te kunnen gaan leven als 'normale Nederlander'. Eindelijk staat er een afspraak met de kapper gepland en dat is na anderhalf jaar echt wel nodig! Ook ga ik langzaam wat meer de winkels in en mag ik van de arts ook weer in de sportschool trainen als ik 'fully vacinated' ben. 

Natuurlijk kijk ik enorm uit naar wat meer vrijheid, maar ik zal alert blijven op de afstand en het fysieke contact met anderen. Waarschijnlijk draag ik nog wel wat langer dan anderen een mondkapje en zal ik op mijn manier erg voorzichtig blijven. Maar weer heerlijk kunnen kneuteren op onze eigen manier, is wel heel erg fijn!

Dit liefdevolle plaatje kreeg ik toegestuurd. Prachtig!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267