Gewoon opgestart en KVL -204

De dagen stonden in het teken van het weer opstarten van het 'normale leven'. 

De eerste week had Vic alleen wat introductie-uurtjes hier en daar, maar in week twee gingen de lessen dan toch echt weer beginnen. Ook voor mij betekende het weer wat meer regelmaat in de dag. Wat vroeger uit bed, wat eerder klaar met vernevelen en wat meer tijd in de dag.

Er is verder weinig te melden. Ik ben trouw aan het trainen, zit veel op de fiets, doe wat kleine huishoudelijke klusjes en geniet gewoon van de kleine dingen. 

We hadden voor het eerst weer een feestje (grotendeels buiten) en genoten hier zo ontzettend van. Ook ging ik voor het eerst weer echt shoppen, in de nieuwe shoppingmall Westfield. Echt een aanrader!

Belangrijker nog; ik knuffelde voor het eerst weer met familieleden!! Na anderhalf jaar niemand anders te hebben vastgehouden dan Vic en Sebastiaan, is het zo fijn om elkaar eindelijk weer even vast te durven houden en niet direct in mijn paniek te schieten. Dit betekent niet dat ik nu weer met iedereen ga knuffelen, ik blijf voorzichtig! 

Heerlijk om weer wat dingen te doen die al ruim anderhalf jaar niet meer mogelijk waren. Als ik zelf goed op blijf letten, denk ik dat dit soort activiteiten weer kunnen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267