Gewoon kilometers 4air en KVL -255

Al twee jaar eerder deed ik mee aan de alternatieve dagen van skate4air om geld op te halen voor Cystic Fibrosis. Vorig jaar fietste ik Dertig kilometer en met de elf kilometer van Vic erbij, haalden we samen in een dag 41 euro op. Ook ontving ik, hoe lief, nog een aantal sponsorbedragen. 

Het jaar daarvoor moest ik in een maand honderd kilometer wandelen. Dat viel me ontzettend zwaar. Maar ik haalde het en liep 107 kilometer om geld op te halen voor Skate4air. 

Ook dit jaar doe ik weer mee om geld op te halen. Ik mag vanaf vrijdag aanstaande tot zaterdagmiddag proberen om zoveel mogelijk kilometers te gaan halen, ik dacht met een max van 100. Voor iedere kilometer die ik in Strava registreer haal ik een euro op. 

Mijn plan is om het dit jaar op de hometrainer op de sportschool te gaan doen. Deze staat gesynchroniseerd met Strava en zo kan ik onder optimale omstandigheden (lekker warm binnen, zuurstoffles er naast en de iPad erbij ;) zoveel mogelijk kilometers maken. Ik wil pogen om vrijdagochtend minimaal 25 kilometer te fietsen en dan mogelijk zaterdagochtend ook nog wat kilometers. 

Mocht je dit jaar nog iets aan een goed doel willen geven, voel je vrij om mij te sponsoren 😊. Je kunt me vinden in het Team van CysticFit. De sponsoring gaat niet per kilometer, maar is een vast bedrag. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267