Gewoon de eerste en KVL -272

Het nieuwe jaar is al weer vier dagen vers en natuurlijk wens ik jou, lieve lezer, het allerbeste voor het nieuwe jaar! Dat het je veel gezondheid mag brengen, veel hoogtepunten (en weinig dieptepunten) en vooral veel genietmomenten. 

We zijn hier de dagen ook goed doorgekomen. Beide kerstdagen hebben we met familie doorgebracht en tijdens de jaarwisseling zaten we bij onze vrienden. Tussendoor genoten we van de rust en de gezelligheid. Ook Sebastiaan was wat extra dagen vrij en we hadden tijd voor rustig aankneuteren met elkaar. Leuke dingen doen maar ook gewoon sporten en alle dagen voorbereiden. 

Gisteren ging al het kerst-spul de deur uit. En of onze boom erg uitviel??


Het afgelopen jaar was een stabiel jaar voor me. Ik vermoed dat de Kaftrio daar zeker een grote rol in heeft gespeeld. Met name op sport- en energiegebied heb ik echt wel wat sprongen gemaakt. Nee, ik zal nooit een topsporter worden en altijd zuurstof moeten blijven gebruiken, maar dat ik nu vijf keer per week sport en op mijn manier met diverse groepslessen mee kan doen, vind ik echt heel bijzonder. 

Ik hoop dat deze lijn zich voortzet. Meer energie maakt het dagelijks leven echt wel makkelijker en prettiger. 
;)
Het blijft ook genieten met deze heerlijke, lieve jongen die aan de wand hangt. Wat is het goud om zijn mama te mogen te zijn. We hopen gewoon op weer een prachtig jaar met zijn drietjes samen met alle lieve mensen om ons heen. 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267