B-day!

Mooie dag vandaag; 3 juni! Ik verjaar namelijk vandaag, 33 jaar geworden...

In 1978 werd ik op een zeer zonnige, tropische 3 juni geboren. Ondanks wat eerdere vermoedens, werd er pas een klein aantal jaar later CF bij mij geconstateerd. Mijn ouders kregen te horen dat ik niet ouder dan twintig zou kunnen worden.
De twintig jaar heb ik ruimschoots overschreden en ik ben voorlopig van plan flink wat nieuwe records te zetten.

Weet je? Eigenlijk heb ik een PLAN. Het plan is dat ik Vic minimaal dertig jaar oud wil zien worden. Het voelt alsof ik met zijn dertig jaar een 'volledige man' aflever. Mijn zoon die dan hopelijk een baan heeft, de liefde van zijn leven en van wie het leven stabiel is. Dat hoop ik.
Dus de komende 26 jaar zal ik er zijn,
gewoon ZIJN.
En hopelijk daarna nog langer om samen met lieve Sebas (en de dan zelfstandige Vic) verder te kunnen genieten.
Dat is HET PLAN!

Gisteren hebben we mijn verjaardag gevierd en vooral het leven gevierd! Een prachtig zonnetje, lief en fijn gezelschap, heerlijk eten en vooral genieten. Vandaag hebben we aangerommeld; gewerkt, schoon gemaakt (Sebastiaan dan omdat de werkster zich vanochtend helaas afmeldde), koffie in de zon gedronken en een hapje buiten de deur gegeten. 33 it is!

Reacties

  1. Goed plan!
    I love it when a plan comes together!
    Van harte lieve Mara. Op naar de volgende 33 jaar.
    Of zullen we doen van voor iedere % FEV1 die je blies en jaar erbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mara, gefeliciteerd!! Ik kwam op je blog terecht toen ik las dat je vandaag jarig bent. Ik ook nl :-) 3 juni rules he?! Ik ben een jaartje ouder (dan jou) geworden.... maar ook getrouwd met de liefde van mijn leven, ook een zoontje van 4 en wij hebben ook een dochtertje gekregen (nu 2 jaar) Ons zoontje heeft CF vandaar dat ik op CF cafe te vinden ben.
    Geniet van je 34ste jaar en van het leven

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strak plan Mara!
    Gefeliciteerd met je 33 lentes.
    Zet het in mijn agenda hoor. Over 26 jaar, ben ik zelf 71, bel ik je wel. Zit je vast met Sebastiaan, Vic en kleinkinderen in Blijdorp het heugelijke feit te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Mara, dat wist ik helemaal niet.
    Van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag. 'k Hoop dat je een geweldige dag hebt gehad. En een leuke avond zult hebben.

    Goed hoor; dat voornemen van je!!! Gaat helemaal goed komen!!!

    Liefs Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mara, nog van harte gefeliciteerd! 1978 was een goed jaar, ik ben er ook van, en dus ook pas 33. Herkenbaar, mijn ouders kregen toendertijd ook te horen dat ik niet ouder dan 20 zou worden, maar we zijn gewoon al 33, lekker puh! :-) Dat voornemen is mooi, komt goed!
    Liefs van Sandy (Ydnas Cfcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mara!

    Een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Enne, ik doe mee met je plan!!! (Al ben ik van 1979, maar zoveel verschil maakt dat ook weer niet)! :)

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEFELICITEERD!!!!
    Wat fijn dat de levensduur (zeg je dat zo?!) bij CF al zoveel langer is dan 20 jaar.
    Wat zullen je ouders een wanhoop gevoeld hebben en zie nu: je bent 33 en hebt hen een prachtige kleinzoon geschonken! Geweldig.
    Nog een verlate toost voor je verjaardag: 'Op het PLAN!' Proost!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261