Daar zit je dan?

Daar zit je dan! Wachtend in de koffiehoek van het ziekenhuis,  tot je vrouw terug komt van  een borstverwijderende operatie.
Hadden we niet verwacht, alsof we niet al genoeg te verduren hebben gehad en nog staan te verkrijgen.
Het geeft niet, de CF kunnen we aan.
Even slikken en dan gaan we hier ook weer doorheen.
Zoals jullie aan de schrijfstijl en spelfouten kunnen lezen, spreekt deze keer niet Mara maar Sebastiaan.
Op dit moment wordt Mara geopereerd en zit ik me eigen groot te houden in de koffiehoek het ziekenhuis. Wachtend op het nieuws dat ze klaar is.
Ze weet dan ook niet dat ik op dit moment een blog plaats.
Ik doe het om haar te vertellen hoeveel ik van haar hou, ik haar steun, ik haar mooi vind, ik haar sterk vind, ik haar sociaal vind, ik haar een mooi mens vind.
En zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik vind het zo knap hoe wij samen in het leven staan, ben hier trots op.
Zo positief maar ook zeer realistisch en ook erg praktisch!
Hopend dat we deze eigenschappen aan onze prachtige Vic kunnen meegeven. Zodat hij de toekomst ook aan kan.
Mara ik hou van je en zal er altijd voor je zijn.

Kus jouw Sebastiaan

Reacties

  1. Sterkte met wachten Sebastiaan, dit zijn slopende uurtjes. Ik hoop dat je straks gerustgesteld kan worden en dat je lekker bij haar mag.
    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krachtige en liefdevolle woorden voor een krachtige en liefdevolle vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slopende wachtuurtjes.....bij een sterke vrouw hoort een sterke krachtige man zo te lezen. Jullie vic krigt die genen mee..
    Veel sterkte,liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zet hem op!!!! En wat heerlijk je zoontje dicht bij je voor 1 nachtje. Jullie kunnen dit!!! Denk aan je. Lfs, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Sebas, wat ben je toch een topper.
    Jullie hebben inderdaad een mooie sterke relatie.
    Altijd al respect voor gehad hoe jullie erin staan.
    Dat je zo'n tegenvaller erbij krijgt is klote.
    Maar dat super vrouwtje van je doet het goed!
    Trots op jullie en heel veel kracht gewenst!
    X sel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een knuffel voor jullie allemaal!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw! Mara, wat heb je toch een geweldige man! Ik hoop zo dat alles goed is gegaan met de operatie en dat daarmee de kanker je lichaam heeft verlaten. Wacht met spanning af en wens jullie alle goeds toe! liefs Tinka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom jullie heel veel sterkte toe wensen. Mara's blog lees ik om de paar maanden bij en ik schrok erg van de situatie waarin jullie nu zitten.
    Weet in ieder geval dat er veel mensen met jullie meeleven.
    Lieve groet Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte voor jullie, wat mooi geschreven Sebastiaan!

    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve sebas en Mara,

    Even slikken hoor.. Pff wat een heftige tijd voor jullie drietjes. We leven met jullie mee. Dikke kusss en tot snel

    Mirel & Fer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi verwoord zwager! ook trots op jou hoor hoe je mijn zusje steunt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kippenvel Sebastiaan. Ook een dikke knuffel voor jou. Je bent eveneens een topper. Net als je mooie, lieve vrouw!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261