Gewoon de eerste 24 uur.

Gisteren meldde ik me keurig op tijd in het Haga. Ik kreeg kamer vijftien toegewezen en bevind me in goed gezelschap. In totaal liggen er nog acht buren met CF.
Na uitleg over alle procedures op de afdeling werd ik begin van de middag aangesloten. Gelukkig in één keer raak dit keer!

De rest van de dag was ik hyper en wist ik van gekheid niet wat ik moest doen. Echter begin van de avond kakte ik opeens in en wilde ik niets anders dan lekker slapen.

Vannacht heb ik goed geslapen. En hoewel er wel vier keer een verpleegkundige langs komt voor wisseling van de medicatie, lukte het me goed om nog even door te slapen.
Vanochtend werd ik wel wakker met vage klachten. Een tintelende tong en strakke lippen. Tijdens het douchen en daarna was ik zo aan het wankelen dat ik gewoon om mezelf moest lachen.

De arts herkende de symptomen en zegt dat dit vaker voor komt bij colistine als bijwerking. Het kan binnen 48 uur verdwijnen. We moeten het even in de gaten houden.

In ieder geval zitten de eerste 24 uur van de kuur er op!

Reacties

  1. Veel sterkte! Balen dat het niet thuis mag :( Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahja, die tintenlende tong en lippen, heel herkenbaard! Hopelijk trekt het bij jou weg, want dan mag je doorgaan ;). Bij mij wordt het altijd alleen maar erger en beginnen mijn vingers later ook nog eens mee te doen.

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267