Gewoon tevreden en de kracht van liefde -115

Afgelopen donderdag was het er weer tijd voor; een bezoek aan de poli van het Haga.

Gelukkig sloot mijn gevoel aan bij de cijfers. Ik blies een procentje lager dan de vorige keer, maar daar schrik ik niet van. Dat verschil is zo minimaal. Dus eigenlijk overheerstte er direct 'tevredenheid'. Het is heerlijk dat het dagelijks leven op dit moment lukt en dat ik zelfs soms wat energie over heb voor wat extra's. Een keertje een avondje weg te kunnen, zonder direct de rest van het weekeind gevloerd te zijn.

Natuurlijk blijft het spannend omdat ik ook weet dat ik ieder moment onderuit kan gaan. Met de winter (en alle virussen) op komst is dat extra eng. Maar ik 'count mijn blessings' en geniet van alles wat me nu gegund is.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261