Gewoon aan de naai en de kracht van liefde -124

Na het maken van de leren tas met mijn schoonmoeder tijdens onze workshopdag in Zierikzee was ik getriggerd door de naaimachine. Ook de te lange gordijnen van onze Vic waren me al een tijdje een doorn in het oog. Hoe fijn zou het zijn als ik deze zelf onder de machine zou kunnen doorhalen.

Dus besloot ik dat het er nu toch echt eens tijd voor werd; ik ging op naailes! Samen met een vriendin begon ik dan ook vier lessen geleden met naailes in ons dorp. Helemaal bij de basis moesten we beginnen; hoe gaat een draad in de machine en hoe stikken we eigenlijk rechte lijnen?



Inmiddels zijn de gordijnen van Vic ingekort, heb ik voeringen in mijn gehaakte tassen genaaid en ben ik nu bezig met het inzetten van ritsen.
En geloof het of niet; zojuist is mijn nieuw bestelde (basis) naaimachine thuis afgeleverd. Helemaal trots ben ik.. hahaha!

En wat zal ik nu eens van dit leuke stofje maken ;-P ?





Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267