Gewoon Texel en de kracht van liefde -141

In de voorjaarsvakantie gingen we met mijn ouders naar Texel.
Sebastiaan bleef thuis om te werken dus Vic en ik pakten samen onze tassen in voor vertrek.

Nog niet eerder waren we op Texel en we maakten in die week kennis met een winderig, nat, maar prachtig Texel. Kijk je mee?

Op de boot naar Texel, voerden opa en kleinzoon de meeuwen.

Door het natte weer, brachten we veel tijd in het huisje door; heerlijk met een haakwerkje, tekenspullen of een spelletje. Tussen de buien door, bezochten we de leuke stadjes en pakten uiteraard ook wat 'geocaches' mee.

In één van die stadjes, maakte ik een fotootje van de kracht van liefde. Heb jij het hartje al ontdekt?

Op woensdag troffen we het lekkerste weer en maakten we een wandeling langs het strand bij De Koog.

Er was genoeg te zien op Texel. Vogels, fazanten en konijnen in de duinen. En als het weer toch weer slechter werd, doken we het geweldige zwembad in dat bij het park hoorde. Ik leerde dat ik inmiddels te oud en te zwaar ben voor de wildwaterbaan (...), maar dat samen van de glijbaan in een band nog prima lukt. En dat dit mijn vader van zeventig ook nog prima lukt ;). 

Eén van de laatste dagen bezochten we Ecomare. En naast een hele hoop lieve zeehonden, zag ik daar ook nog de kracht van liefde ;)





Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267