Gewoon #HFF 7-12 en KVL 185

Ondertussen loop ik flink door voor de Happy Fit Flow Challenge van Move4Air. Na twaalf dagen heb ik al 59 kilometer gelopen. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel kilometers zou maken, ik loop zelfs 17 kilometer voor op schema. 

Wandelen gaat niet mijn hobby worden, dat staat vast. Zonder zuurstof wandelen blijkt niet echt een optie en met die zware zuurstof op mijn rug, word ik er niet perse blij van. Ook voel ik na iedere wandeling mijn heupen. Mijn lijf is deze vorm van beweging echt niet gewend. 

Dat was het gezeur voor nu. Het is wel echt prachtig weer geweest de afgelopen dagen en ik geniet van het buitenzijn. En als ik het combineer met geocachen, vind ik het echt heel leuk om te doen! 

Kijk maar eens mee wat ik de afgelopen dagen heb gedaan:

Vic zit op boulderen, maar heeft al maanden geen les meer. Voor de voorjaarsvakantie was er een speurtocht uitgezet in Rotterdam die startte bij zijn boulderhal. Dat was een mooie en gezellige combinatie met mijn wandeling. De achtste wandeling bracht ons in hartje Delft. Met z'n drietjes maakten we een leuke stadswandeling, zochten een paar schatjes en Sebastiaan scoorde nog wat lekkere biertjes.

Op dag negen gingen we romantisch samen op pad. Sebastiaan droeg de zuurstof en nam me 'aangelijnd' mee. 😏 We liepen naar onze vrienden in het dorp en dronken een bakje koffie in de zon.  De tiende wandeling moest ik me echt toe zetten. Ik had 's ochtends al getraind met de fysio en 's middags een gezellig tuinbezoekje gehad. Om vier uur toch nog mijn Nike's aangetrokken voor een wandeling door de buurt. Met in mijn oren mijn eigen playlist, ging die wandeling beter dan verwacht. 

Dinsdag ging ik een rondje geocachen in Rotterdam. Op mijn ebike ging ik naar het startpunt. Ik realiseerde me direct weer hoeveel fijner ik het vind om te fietsen dan te wandelen (...). In het bos vond ik het 'schatje' en spotte direct een hartje naast de cache. 

Gisteren ging ik weer met mijn vader wandelen, dit keer door Leiden. Wat een prachtige en leuke stad is dat toch. We zochten wat 'schatjes', haalden koffie en broodjes en kletsten vooral weer even gezellig bij. Aan het einde van de dag bleek Strava bijna tien kilometer te hebben geregistreerd! 


Ik wandel dus rustig verder. Op naar de 104 kilometer! 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267