Gewoon volhouden en KVL-188

Terwijl er in mijn omgeving steeds meer CF-patiënten gelukkig een vaccin krijgen (al dan niet via de spillage-lijst), ben ik nog niet gebeld. Sterker nog..; ik belde afgelopen week de praktijk om eens te horen hoe het er voor stond en het blijkt nu dat er in onze gemeente nog niet eens vaccins geleverd worden. Dan kun je lang wachten naast je telefoon...

Dus kabbelt het leven maar weer voort. Ben ik zelfs al weer twee keer vrijwillig wezen wandelen. Lijkt het virus me dan toch te pakken hebben gekregen? Het wandelvirus dus 😛... Ook mijn e-bike en ik zijn weer dikke vrienden geworden. 

Verder train ik nog online met CysticFit, wekelijks met de fysio in de sportschool en deed ik zelfs deze week weer eens een YouTube-training. 

Ik beweeg kortom nog steeds genoeg. Ik probeer mijn weerstand en conditie zo goed mogelijk te houden, zodat ik niet alleen luchtweginfecties maar ook een eventuele corona-infectie hoop te kunnen opvangen. Komende week mag ik ook weer voor controle naar het Haga; kijken hoe ik er voor sta in deze rare tijd. 

Ik probeer dus, net als vele anderen, gewoon vol te houden en te hopen op een spoedige vaccinatie. Want dat ik ooit aan de beurt kom, dat is zeker! 
Tot die tijd blijven we dus nog steeds heel strikt de maatregelen volgen. Ik zou het mijn mannen gunnen dat er wat meer vrijheid zou komen bij ons thuis, maar we kunnen gewoon weinig risico's nemen. 

Ooit komt het goed. Ooit. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267