Gewoon HFF FINISH!!!

Woehoeeeeeeeeeee! Vandaag was het eindelijk zover; ik liep mijn allerlaatste kilometers van de Happy Fit Flow Challenge. 

Na heel wat wandelingen zwoegen, zweten en naar adem happen, heb ik de virtuele finish in Lelystad aangetikt. Hoe het me de afgelopen dagen is vergaan voordat ik de finish bereikte?

Wandeling achttien lijkt misschien heel liefdevol, maar was eigenlijk gewoon zwaar. Ondanks de zuurstof, was het dankzij de harde wind, flink werken om mijn kilometers te maken. In het weekeind ging ik twee keer geocachen in Pijnacker; één keer met buuvie en één keer ging Vic mee op de step.

Maandag werd de 21e wandeldag gecombineerd met de kneuzen-dag van het stemlokaal. Het was er gelukkig rustig en met een eigen meegebracht potlood van Vic, kleurde ik een vakje rood. Vandaag vond de laatste wandeling plaats in Zoetermeer. Zelfs de graffiti was blij met mijn resultaat..;) 

Toen ik in de auto zat op weg naar huis, drong het opeens tot me door.

IK.HEB.HET.GEHAALD...

Natte, zoute tranen vielen op mijn wangen en al huilend belde ik Sebastiaan. Vol trots vertelde ik hem dat ik het gehaald heb. Dat ik nooit had gedacht dat ik dit nog zou redden. En hoewel het een hoop wilskracht, discipline en adem heeft gekost, heb ik het geflikt! Ruim voor de einddatum heb ik 107 kilometer gewandeld! 

Geloof me, ik ga het niet nog een keer doen, maar ik ben wel heel blij dat ik het gedaan en geprobeerd heb. Maar ik ga nu weer fijn mijn ebike uit het stof halen en weer ouderwets alles op de fiets doen in plaats van wandelend. 

Over die 107 kilometer gesproken..., hier wat geinige facts op een rijtje:

  • Eigenlijk heb ik 106, 51 kilometer gelopen. Hahahaha, hoe krijg ik het voor elkaar?!! Precies een mooie afronding naar de 107 en dat wist ik echt niet toen ik aan het lopen was.
  • Ik begon met de challenge op 20 februari en mocht nog tot 21 maart wandelen. Dit betekent dat ik vier dagen eerder de finish heb bereikt.
  • Ik wandelde mijn afstand in 22 dagen bij elkaar (in plaats van de dertig dagen die er voor stonden). In die 22 dagen maakte ik 23 wandelingen. Dit betekent inderdaad dat er één dag tussen zat waarop ik twee wandelingen maakte.
  • Vier dagen wandelde ik in deze reeks niet. Vanwege het natte en stormachtige weer, gaf ik mezelf wat rustdagen. 
  • Mijn gemiddelde gelopen kilometers per dag (inclusief de dagen waarop ik niet gelopen heb) bedroeg 4,1 kilometer. 

Mocht je nog een klein bedrag willen doneren, is dat natuurlijk altijd leuk. Inmiddels heb ik al ruim 200 euro opgehaald (met nog 104 € op komst) en daar ben ik sowieso ontzettend blij mee. 

Maar blijer nog ben ik met het feit dat ik aan mezelf bewezen heb dat ik het kan. Dat ik heb geprobeerd of ik wandelen leuk vindt (NEE!) en dat ik veel meer kilometers heb gewandeld dan ik van te voren had gedacht. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267