Gewoon de 3 R-en en KVL -242

Vorige week vierden we nog de vakantie. Vic had leuke uitjes en ook ik rommelde lekker met alles mee. Terwijl hij bijvoorbeeld met zijn vriend in de Efteling was, was zijn taxichauffeuse (ik..) aan het wandelen in Waalwijk en Tilburg. Er was een hoop gezelligheid en reuring, maar afgelopen maandag veranderde het.

Sebastiaan vertrok al vroeg naar zijn werk en ook Vic moest er nu echt weer aan geloven met de start van zijn schoolweek. Het werd stil in huis, heel stil! 

Ik sta tegelijk met Vic op, dus de dagen beginnen weer net wat vroeger. En met meer energie in mijn lijf, lijkt het soms ook of er meer uren in de dag zitten. Ik heb expres voor deze week weinig 'uitjes met mezelf' gepland omdat ik deze startweek beschikbaar wilde zijn voor de mannen. Naast dat ik bijna dagelijks sport, blijven er 'opeens' een hoop uren op de dag over. 

Gisteren pakte ik daarom maar de fiets om even naar Rotterdam te fietsen. 

Het blijft een heerlijke, bruisende stad. Op een bankje at ik een broodje met de lekkerste filet americain. Thuis pakte ik mijn haakwerkje weer eens van de plank en in huis probeer ik wat achterstallige 'klusjes' op te pakken. 

Het is dus ook voor mij weer even zoeken hoe ik omga met deze rust en regelmaat. Hoe ik in deze veranderende Kaftrio-situatie het beste voor mezelf kan zorgen, leuke dingen kan doen maar er ook voor mijn gezin kan zijn. Ik ga weer op zoek naar de 'cadans van mijn balans'. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267