Grote kleine man

Onze grote trots is natuurlijk kleine Vic. Deze maand werd hij alweer drie jaar oud.., DRIE!
Natuurlijk herinner ik het me als de dag van gisteren dat ik zwanger was, hij geboren werd, zijn eerste verjaardag. En nu zijn we gewoon al weer drie jaar verder!

Vic is uitgegroeid tot een vriendelijk ventje dat geniet van het leven. Het liefst speelt hij samen met ons, knutselt hij met klei, kleurt hij voor iedereen een mooie tekening en gaat hij graag op bezoek. Aankleden kan hij inmiddels zelf en het fietsen met zijwieltjes gaat hem inmiddels ook goed af. Hij is gul in het geven van kroeltjes en dikke kussen en weet al precies hoe hij ons moet bewerken; 'Mama, dikke kus, mama dan weer blij?', als hij stout is geweest.
Hij geniet van het bakken van koekjes met papa en kletst de hele dag met mij. Net als papa houdt hij van lekker eten en slaapt hij heerlijk, net als mama houdt hij van boekjes lezen en zingen en dansen.

Maar bovenal is onze Vic zo ontzettend lief!!!

Reacties

  1. Lieve mama + papa = lieve zoon natuurlijk!
    Drie jaar alweer, WOW.
    Liefs van je Lotje, mama van een bijna 2,5 jarige :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ik heb zo'n mooie tekening mogen ontvangen. Een hele mooie paddestoel met paars gekleurde stippen. Hij heeft een plekje gekregen op onze 'knutsel en foto wand' en blijft hier hangen tot de volgende tekening!

    kuzzzzz M.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261