Gewoon verder en de kracht van liefde -119

Na alle feestdagen en kerstvakantie, zitten we inmiddels weer in het dagelijks ritme. 
En hoewel ik Vic heus erg mis, is het ook heerlijk dat het gewone leventje weer draait. Dat ik niet meer iedere ochtend tot laat in mijn huispak zit. Dat we van feestdag naar feestdag gaan en uitgeteld (maar gelukkig!) op de bank liggen. 

De wekker gaat op tijd. Vic gaat naar school. Ik volg mijn trainingen en probeer zo goed als dat kan het huishoudentje, gezin en mezelf draaiende te houden. 

De start van het nieuwe jaar betekent voor ons ook de start van een hoop verjaardagen. Naast de verjaardag van onze Vic in februari, is ook Sebastiaan jarig in de tweede week van januari.

Meestal wordt zijn verjaardag niet gevierd. Hij is doorgaans aan het werk en hecht er niet veel waarde aan. Maar natuurlijk gingen we wel even een hapje eten voor zijn verjaardag. 
En wat zagen we toen we de auto geparkeerd hadden?

Natuurlijk.... de kracht van....


Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267