Doorkijkje naar 2021 en de kracht van liefde -177

De laatste week van de kerstvakantie zag er een beetje uit als heel 2020.

Vic en ik gingen nog wandelen en uiteraard geocachen (...) met een vriendin en haar zoon. De jongens konden heerlijk rennen en vies worden in de Biesbosch en vriendin en ik konden op gepaste afstand bijkletsen. 

En hoewel er een grijze dag was voorspeld, brak toch ook af en toe het zonnetje flink door. 

Ook hielden we met z'n drietjes nog een dagje 'bankdag'. Bankdag is precies wat je je er bij voor stelt ;). 

Ook de nacht brachten we door op de bank. 

We ontvingen af en toe bezoek in de tuinkamer en kletsten bij met gezellige vrienden. Vic was lekker veel aan het gamen, dat vindt hij helemaal fantastisch als hij daar de ruimte voor krijgt. 

Op oudejaarsdag dronk Sebastiaan een drankje met wat mannen in de tuinkamer, ging Vic (categorie 1) vuurwerk afsteken met zijn vriend van school en ging ik, om het af te toppen, nog een rondje geocachen op de fiets. Ik zag prachtige vergezichten.

En even verderop zag ik een wel heel mooi en liefdevol doorkijkje naar 2021.

Oudjaarsavond was vooral heel saai. We waren met z'n drietjes thuis en keken een film op Netflix. Om twaalf uur proosten we op het nieuwe jaar en gaven we buiten een nieuwjaars-boks aan de buren die in het straatje stonden. Er werd hier in de wijk flink wat vuurwerk afgestoken, waar ik me naïef genoeg toch over verwonderde. Toen wij al lang en breed op bed lagen, donderde het nog flink door buiten. 

2021 IS AAN!!! 

Ik denk dat niemand echt goede voornemens heeft gemaakt en dat we vooral allemaal hopen dat we weer terug kunnen naar een wat 'normaler' leven. Ik hoop natuurlijk snel het vaccin te krijgen en dat we corona beter onder controle zullen krijgen. Verder hoop ik op weer een heleboel genietmomenten in 2021 en dat is precies wat ik jullie ook toe wens. 💜


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267