Gewoon de kracht van liefde -24

Misschien toch iets te hard geroepen over de bereikte kleine stapjes...

De zuurstof is weer terug, de longfunctie was weer verslechterd en ik hou maar verhoging/koorts.
Dus nog meer er bij om te vernevelen en te slikken en volgende week op voor een Pet-scan.

We bikkelen door. En het geloof in de goede afloop is er nog steeds. Niet alleen bij mij, maar ook bij de artsen.
En als het even niet meer lukt, kijk ik naar alle lieve kaartjes en cadeautjes en probeer ik het te vinden in de kracht van liefde:

 Liefde in het Haga.
 Als je gekregen cadeautjes net even anders bekijkt, zie je het opeens...
Er komt ook een hoop liefde via de whats app binnen.
 
Binnenkort weer een uitgebreider stukje hoe het gaat.
 
Sturen jullie in gedachten wat lichtjes en liefde deze kant op om het vol te houden? Ik kan het heel goed gebruiken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267