Moederdag.

Om half acht vanochtend hoorde ik kleine Vic roepen. Papa Sebastiaan sprintte zijn bed uit en ik? Ik hield me netjes slapende... Een half uur later, ik was zowaar weer in slaap gevallen, werd ik gewekt door het heldere stemmetje van Vic die me vertelde dat het moederdag is. Sebastiaan en Vic hadden voor een heerlijk ontbijt-op-bed gezorgd.
Vic vond het prachtig, kruimelde er lustig op los (aan mijn kant van het bed!), we smulden van de aardbeitjes en het andere lekkers en ik fluisterde hem toe hoe blij ik ben dat ik zijn mama mag zijn.

Want dat is wel duidelijk: ik ben zo trots dat Vic in ons leven heeft mogen komen. Het moederschap is helaas niet voor iedereen bereikbaar die dat wil. Ik realiseer me dat natuurlijk ten zeerste.
Kleine Vic is ons mooie wonder, het wonder dat ons leven verrijkt. Zonder Vic had ik vandaag geen moederdag kunnen vieren. Hij is degene (nouja, met een beetje hulp van papa natuurlijk ;)) die er voor heeft gezorgd dat ik moeder mag zijn!

Voor alle mama's: een fijne moederdag vandaag!

Reacties

  1. He Moedertje van Vic !!! Dat ziet zag er goed uit op de foto.Nou je heb het verdient meis.
    Nou een fijne moederdag.
    Laat je maar lekker verwennen.

    Doei,doei Missie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie toch een mooi en liefdevol gezinnetje!!
    X Sab

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met je eens! Elk kindje is een wonder maar soms is een wonder ook echt een wonder!

    Het ontbijtje ziet er goed uit! Ik heb mooie bloemetjes (uit de berm, hi hi) gekregen. Die Rik vervolgens niet meer los wilde laten.

    Ach ja, het hoeft ook helemaal geen moederdag te zijn om te genieten van onze kleine kerels!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261