Oh oh cherso!

Tijdens het moederdagontbijt vroeg Vic ons of wij gingen trouwen. Vertederd keken wij elkaar aan om hem vervolgens uit te leggen dat papa en mama al getrouwd zijn. Vol verbazing keek Vic ons aan. Het blijft voor hem raar (logisch) dat er een leven is geweest voordat hij geboren werd.

De start van onze liefde dateert bijna veertien jaar geleden. Ik ging samen met mijn nichtje op vakantie naar chersonissos. Ook Sebastiaan was er. Samen met zijn broertje ging hij op feestvakantie. Na zijn aankomst volgden mijn nichtje en ik vier dagen later in hetzelfde appartement. De zaak bleek al snel beklonken, na twee dagen hadden we elkaar gevonden. Laten we voor het gemak even vergeten dat broertje ook nog een poging deed 'voor een avondje', Sebastiaan een afschuwelijke australian-broek had (ik vond hem echt een 'gabber')en Sebastiaan eerst nog een andere vlam had en later 'hard to get' speelde. Dit alles terzijde: sindsdien was het hij en ik. We woonden in eerste instantie ver van elkaar vandaan, Sebastiaan vond echter al gauw een baan en kamer in de buurt. In 2000 gingen we samenwonen in Rotterdam.

In 2004 trouwden we op een prachtige zonnige dag. We genoten! En vier jaar later kwam Vic. Wat een prachtige planning als je het zo terugkijkt....
Het is handig als het leven te plannen valt en als je wensen uit mogen komen. De enige en belangrijkste wens die ik ons nu toewens, is dat we nog heel lang van al dit moois en van elkaar mogen genieten!

Reacties

  1. Leuk dat je verteld hoe jullie elkaar ontmoet hebben. En dan ook nog op het beruchte Chersonissos.
    Mag ik vragen waar hij woonde toen jullie elkaar net kenden??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon Spanje en KVL -267