woensdag 2 november 2011

Wie het kleine niet eert...

Het zijn de kleine dingen die het doen:

- me in bed kunnen omdraaien zonder te hoeven hoesten.
- me überhaupt in bed te kunnen omdraaien,omdat ik zelfs op mijn linkerzijde kan slapen.
- de trap naar boven te nemen en bovenaan slechts een klein beetje buiten adem te zijn.
- een boekje voor te kunnen lezen aan Vic zonder tussendoor naar adem te hoeven happen (zo fijn!)
- na het boekje lezen (voor het slapen gaan van Vic) ook nog uit volle borst mee te kunnen zingen met de daarop volgende liedjes.
- te moeten hoesten en nauwelijks sputum op te geven, laat staan direct over te moeten geven.
- te kunnen douchen zonder daarna direct al mijn energie verbruikt te hebben.
- buiten te wandelen (ja, in een traag tempo) en ondertussen hardop te kunnen praten.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert!

7 opmerkingen:

  1. You go girl!
    Ben blij om dit te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat de AB is aangeslagen. Je lijkt wel bijna normaal. ;-)

    Groeten Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om te lezen Mara!
    liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn!! :)
    Hopelijk blijft het nu langggg zo gaan ;)


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super om dit te horen.
    Langzaam verder stapje vooruit.

    Cf groet,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen