Plannetje UMCU.

Oké, het is rond. Morgenochtend mag/ moet ik me melden op de SEH in het UMCU. Na de diverse onderzoekjes zal er dan hoogstwaarschijnlijk worden overgegaan tot opname. Er staat in ieder geval een bed voor me klaar en men is op de hoogte van mijn komst. Ook is het IV-plan al (letterlijk en figuurlijk) uitgedokterd; Cefta en Tobra. Of de door mij opgestuurde kweek moet toch iets anders laten zien. Op dit moment waren de uitslagen van de kweek nog niet bekend, ze hopen op morgen.

Mijn enige twijfel is dat de verhoging is afgenomen de afgelopen twee dagen en ik wat minder lijk te hoesten. Alleen die benauwdheid... , die wil ik graag kwijt.
Het is goed zo, ik moet er weer even bovenop gaan krabbelen. En ach, ik heb het toch weer een half jaar en een week zonder IV-kuur volgehouden!
Mijn streven is nu om weer zo spoedig mogelijk met een thuispomp naar huis te mogen gaan. Ik zal alles doen om mezelf zo mobiel mogelijk te houden. Via deze plek hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van mijn wel en wee!

Kortom morgen zal uitwijzen wat het wordt en ik hou er rekening mee dat ik mijn herfstvakantie spendeer in hotel UMCU.

Reacties

  1. Heel veel sterkte en succes. Hoop dat je snel weer thuis kan zijn bij je mannetjes.
    Groetjes marlies (van Moos en Dox)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mara, ik zal aan je denken! Sterkte! Veel liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte! Hopelijk knap je snel weer op en mag je met thuisbehandeling.

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meid. Hopelijk duurt het allemaal niet zo lang en mag je met een kuur naar huis.

    Liefs Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261