Bijna thuis!

Vrijdag gaat 'm worden, de dag dat ik weer fijn naar huis mag. Vandaag bleek dat mijn spiegel (Tobra) goed is. Reden om na de vooraankondiging een definitieve aanvraag voor de thuiszorgtechnologie (mooi woord voor wordfeud?) te doen. Alles is nu geregeld.

Vrijdagochtend komt vaders mij halen. Het UMC maakt voor die tijd de insteekopening van de Midline op mijn verzoek nog een keer goed schoon (de laatste ervaringen met de thuiszorg-meneer waren niet echt denderend). Vervolgens word ik afgekoppeld.
Thuis zal mijn eigen apotheek dan de bolletjes gaan leveren en komt de thuiszorg mij weer aankoppelen. Dan mag ik nog twee weken verder kuren. Tussendoor zal ik dan nog een keer een spiegel moeten laten prikken in het perifeer ziekenhuis.

Het is heerlijk om weer naar huis te mogen gaan, lekker kroelen op de bank met mijn lievies! Maar vooral ook weer de tijd nemen om goed op te knappen. Home sweet home!

Reacties

  1. Rustig aan meid!! Maar wel fijn dat je weer richting huis mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Nog een paar daagjes en dan is het zover. Geniet weer lekker van je mannen en doe rustig aan.

    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes!!
    Home sweet home!!
    Even de laatste loodjes nu nog, sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, doe je nu wel aan Wordfeud? :)
    Fijn hoor, thuis is het toch het fijnst!!
    x!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gewoon tien jaar en KVL -268

Gewoon vliegen!

Gewoon een Taaie Challenge en KVL -261